На кафедрі українознавства та гуманітарної підготовки ПДМУ тривають пошуки і втілення новітніх продуктивних навчальних технологій.
Під час вивчення вибіркового компонента «Українознавство» першокурсники під керівництвом доцентки Марини Жовнір долучилися до проєкту «Ремейк», суть якого полягає у створенні власної версії картин відомих українських художників.
У центрі уваги здобувачів освіти – автопортрет Тараса Шевченка, полотна Юрія Писаренка, Миколи Пимоненка, Івана Шаповала, Євгенії Гапчинської, Марини Рожнятовської, Сергія Світославського, Віктора Магденка, Зінаїди Серебрякової та інших митців. Ідея виникла як своєрідна платформа для надання можливостей самовираження креативним студентам і пізнання нового про живопис та мистецькі традиції українців.
Проєкт очікувано сподобався студентам, оскільки дав можливість глибоко засвоїти теоретичний матеріал і оприлюднити власні візії завдяки творчому підходу до інтерпретації відомих мистецьких зразків, посприяв спробам сформувати нові творчі навички й по-новому презентувати художній доробок широкій авдиторії. Попереду ще один етап – непростий вибір переможця серед творців креативних ремейків!
Creative teaching methods: “Ukrainian Studies: REMAKE SET”
The Department of Ukrainian Studies and Humanitarian Training of PSMU continues to search for and implement the latest productive teaching technologies.
While studying the elective component “Ukrainian Studies,” the first-year students under the guidance of Associate Professor Maryna Zhovnir joined the “Remake” project, the essence of which is to create their own version of paintings by famous Ukrainian artists.
The students focused on Taras Shevchenko's self-portrait, paintings by Yurii Pysarenko, Mykola Pymonenko, Ivan Shapoval, Yevheniia Hapchynska, Maryna Rozhniatovska, Serhii Svitoslavskyi, Viktor Mahdenko, Zinaida Serebriakova, and other artists. The idea came about as a platform for creative students to express themselves and learn more about painting and the artistic traditions of Ukrainians.
The project was expectedly popular with the students, as it gave them the opportunity to deeply learn theoretical material and make their own visions public through a creative approach to the interpretation of well-known artistic models, and helped them to develop new creative skills and present their artistic work to a wide audience in a new way. There is one more stage ahead - a difficult choice of the winner among the creators of creative remakes!