20 листопада 2024 року на кафедрі філософії та суспільних наук організовано Круглий стіл «Філософські, деонтологічні і правові проблеми медицини», приурочений Міжнародному дню філософії. До участі у заході долучилися здобувачі вищої освіти другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти, які навчаються за освітніми програмами зі спеціальностей 222 – «Медицина», 221 – «Стоматологія», 228 – «Педіатрія», 229 – «Громадське здоров’я», 091 – «Біологія і біохімія».
Метою проведення заходу стало обговорення проблем і перспектив розвитку деонтологічних і правових проблем медицини та удосконалення ораторського й педагогічного мистецтва здобувачів вищої освіти. Участь у роботі Круглого столу стала надзвичайно корисною для здобувачів наукового ступеня доктора філософії. Учасники зосередили увагу на ключових доповідях, що стосувалися деонтологічних проблем у педіатрії, проблемі діагностики як специфічного процесу пізнання. Круглий стіл став платформою для обговорення філософських проблем медицини, суб’єктивності в культурологічних та історико-філософських рефлексіях, стимулював дебати учасників, сприяв удосконаленню ораторської та педагогічної майстерностей.
Дякуємо організаторам та учасникам. Бажаємо нових ідей та можливостей їх реалізації!
The round table “Philosophical, deontological and legal problems of medicine” was dedicated to the International Day of Philosophy
On November 20, 2024, the Department of Philosophy and Social Sciences organized a round table “Philosophical, Deontological and Legal Problems of Medicine” dedicated to the International Day of Philosophy. The event was attended by for higher education students of the second (master's) and third (educational and scientific) levels of higher education, who are studying in educational programs in the specialties 222 - “Medicine”, 221 - “Dentistry”, 228 - “Pediatrics”, 229 - “Public Health”, 091 - “Biology and Biochemistry”.
The purpose of the event was to discuss the problems and prospects for the development of deontological and legal problems of medicine and to improve the oratory and pedagogical skills of higher education students. Participation in the Roundtable was extremely useful for the applicants for the degree of Doctor of Philosophy. The participants focused on key reports concerning deontological problems in pediatrics, the problem of diagnosis as a specific process of cognition. The roundtable became a platform for discussing philosophical problems of medicine, subjectivity in cultural, historical and philosophical reflections, stimulated debate among the participants, and contributed to the improvement of public speaking and pedagogical skills.
We thank the organizers and participants. We wish you new ideas and opportunities for their realization!