Курс ЕКГ: підвищення професійної компетентності здобувачів вищої освіти на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини

12 грудня 2023
285

Здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 223 - «Медсестринство», які опановують освітньо-професійну програму «Сестринська справа» у Навчально-науковому медичному університеті у складі ПДМУ успішно завершили навчання за вибірковою компонентою «ЕКГ: норма та ознаки патології» на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини.

Студенти, які вже мають практичний досвід роботи у якості медичних сестер, підвищили рівень своєї професійної компетентності, освоївши алгоритми визначення електрокардіографічних ознак порушень серцево-судинної діяльності, тактику екстреної допомоги.

Беззаперечним лідером з успішності опанування розшифровкою ЕКГ серед 17 здобувачів вищої освіти стала Анна-Василина Фесенко. Також високим сумлінням та гарними результатами відзначилися Оксана Воронкова, Євгенія Гуляр, Оксана Гулиніна, Марія Роман та Катерина Зубкова.

Набуті знання дозволять застосовувати ЕКГ діагностику з метою вчасної компетентної взаємодії з лікарями й закладами охорони здоров’я.

ECG Course: Enhancing Students’ Professional Competence at the Department of Propaedeutics of Internal Medicine

Students of the first (bachelor's) level of higher education in the distance learning mode, specializing in Nursing (specialty 223), who are pursuing the educational-professional program "Nursing" at the Medical Education and Research Institute within PSMU, have successfully completed the elective component "ECG: Normal condition and Signs of Pathology" at the Department of Propaedeutics of Internal Medicine.

Students, already having practical experience as medical nurses, enhanced their level of professional competence by mastering algorithms for determining electrocardiographic signs of cardiovascular disorders and emergency aid tactics.

Anna-Vasylyna Fesenko emerged as the undisputed leader in successfully mastering ECG interpretation among the 17 higher education students. Oksana Voronkova, Yevheniia Huliar, Oksana Hulynina, Mariia Roman, and Kateryna Zubkova also distinguished themselves with conscientiousness and excellent results.

The acquired knowledge will enable the application of ECG diagnostics for timely and competent collaboration with physicians and healthcare institutions.