Практичні навички здобувача освіти – ключ до успіху в будь-якій сфері діяльності, особливо важливими вони стають, коли справа стосується здоров’я людини. Вміння застосовувати набуті знання «біля ліжка хворого» – це заповітна мета занять з багатьох клінічних дисциплін, але тернистий шлях до цього пролягає через щоденні тренування навичок (згідно алгоритмів) на муляжах та тренажерах.
Задля кращого вивчення вибіркової навчальної дисципліни «Медична маніпуляційна техніка» для здобувачів 1 курсу ННМІ за спеціальністю 227 Терапія та реабілітація (ОПП Фізична терапія, ерготерапія) викладачами кафедри пропедевтики внутрішньої медицини постійно проводяться практично орієнтовані заняття, на яких кожен здобувач самостійно виконує медичні маніпуляції: вимірювання артеріального тиску, дослідження пульсу, виконання різних видів ін’єкцій, застосування найпростіших методів фізіотерапії тощо. Наявність сучасних муляжів та тренажерів підвищує практичну цінність занять.
І навіть певні обставини, зокрема, відключення світла, не стають на заваді для ефективної роботи дружної команди викладачів та здобувачів освіти («у хід йдуть» навіть ліхтарики мобільних телефонів). Є впевненість у тому, що бажання навчатись та здобувати практичний досвід неодмінно приведуть наших студентів до професійного успіху.
Practical Skills – The Key to Professional Success
Practical skills are the cornerstone of success in any field, but they become especially crucial when it comes to human health. The ability to apply acquired knowledge “at the patient’s bedside” is the ultimate goal of many clinical disciplines. However, the journey toward this goal requires consistent daily practice of skills (according to established algorithms) using mannequins and simulators.
To enhance the study of the elective course “Medical Manipulation Techniques” for first-year students of the MERI, specializing in 227 Therapy and Rehabilitation (Physical Therapy and Occupational Therapy program), the faculty of the Department of Propedeutics of Internal Medicine conducts hands-on sessions. During these sessions, students independently perform various medical manipulations, including measuring blood pressure, assessing pulse, performing different types of injections, and applying basic physiotherapy methods. The availability of modern mannequins and simulators significantly increases the practical value of these sessions.
Even challenges, such as power outages, do not hinder the effective work of the dedicated team of faculty and students. When necessary, even mobile phone flashlights come to the rescue.
There is a strong belief that the enthusiasm for learning and acquiring practical experience will undoubtedly lead our students to professional success.