Про використання можливостей інформаційно-комунікативного простору з метою іміджевого успіху йшлось на діловій зустрічі зі студентами-медиками

09 жовтня 2024
148

За сприяння доцентки кафедри ендокринології з дитячими інфекційними хворобами ЗВО ПДМУ Катерини Пікуль проведено інформаційний захід для здобувачів 4-ого курсу 9-ої групи та 6-ого курсу медичного факультету № 1 та 6-ого курсу 4н групи медичного факультету № 2 «Медійний контент ПДМУ і використання можливостей інформаційно-комунікативного простору з метою іміджевого успіху». Свою презентацію представила очільниця відділу технічних засобів навчання Марина Бутович. Засвоєння базових уявлень про медійний контент та інформаційні процеси, які відбуваються в медіасередовищі, огляд наукових методів, прийомів роботи із медіапродуктами соціальних медіа та набуття навичок роботи із медійними продуктами ПДМУ– все це було висвітлено під час спілкування зі студентами. Тема викликала жваву зацікавленість та позитивні відгуки.

Принагідно, професійний імідж майбутнього лікаря — це цілісний образ конкурентоспроможного випускника закладу вищої медичної освіти, якому властиві сформованість професійної, соціальної, інформаційно-комунікативної компетентностей, володіння професійно-комунікативною культурою.

The use of information and communication space for image success was discussed at a business meeting with medical students

With the assistance of Kateryna Pikul, Associate Professor of the Department of Endocrinology with Pediatric Infectious Diseases of the PSMU, an information event was held for the 4th year students of the 9th group and 6th year students of the Medical Faculty No. 1 and 6th year students of the 4th group of the Medical Faculty No. 2 “Media Content of PSMU and the Use of Information and Communication Space for Image Success”. The presentation was made by Maryna Butovych, Head of the Department of Technical Teaching Aids. Mastering the basic concepts of media content and information processes that take place in the media environment, reviewing scientific methods, techniques for working with social media products and acquiring skills in working with PSMU media products - all this was covered during the communication with students. The topic aroused great interest and positive feedback.

It should be noted that the professional image of a future doctor is a holistic image of a competitive graduate of a higher medical education institution, which is characterized by the formation of professional, social, information and communication competencies, and possession of professional and communication culture.