У рамках угоди про співпрацю між Полтавським державним медичним університетом та Науковим ліцеєм № 3 Полтавської міської ради з метою профорієнтаційної роботи та реалізації освітньої діяльності, спрямованої на залучення та підготовку учнівської молоді до наукової та науково-дослідницької діяльності, був організований освітній процес на базі кафедри фізики ПДМУ для ліцеїстів 7-М класу з 08.01.2024 р. по 12.01.2024 р. під керівництвом викладача Стеценка Сергія.
На першому занятті завідувачка кафедри, доцентка Сілкова Олена ознайомила учнів із історією ПДМУ, кафедри фізики, основними напрямками роботи кафедри.
У цілому на практичних заняттях учні ознайомилися з теорією похибок та точністю вимірювань фізичних величин, навчилися визначати центри мас та тяжіння тіл неправильної геометричної форми та частин тіла людини, дізналися про деякі властивості рідин, зокрема про поверхневий натяг. Декілька уроків були присвячені електромагнітним полям, джерелам світла та використанню квантових генераторів у різних галузях діяльності людини. На завершення курсу учні ознайомилися з поняттям електричного струму та його використання в медицині для діагностики, профілактики та лікуванню деяких захворювань.
Career Guidance: High School Students Study at the Department of PSMU
As part of the cooperation agreement between Poltava State Medical University and Scientific Lyceum No. 3 of the Poltava City Council, aimed at career guidance and implementing educational activities to involve and prepare students for scientific and research activities, an educational process was organized at the Department of Physics of PSMU for the 7th-grade lyceum students from January 8, 2024, to January 12, 2024, under the guidance of the faculty member Serhii Stetsenko.
During the first session, Associate Professor Olena Silkova, the Head of the Department, introduced the high school students to the history of PSMU, the Department of Physics, and the main directions of the department's work.
Overall, during practical classes, the high school students were introduced to the theory of errors and precision in measuring physical quantities. They learned to determine the centers of mass and gravity of bodies with irregular geometric shapes and human body parts. The high school students also learned about some properties of fluids, particularly surface tension. Several lessons were dedicated to electromagnetic fields, light sources and the use of quantum generators in various human activities. At the end of the course, the high school students familiarized themselves with the concept of electric current and its use in medicine for the diagnosis, prevention, and treatment of certain diseases.