Робоче засідання студентської наукової групи кафедри терапевтичної стоматології / Working meeting of the student research group of the Department of Therapeutic Dentistry

22 березня 2024
261

20 березня 2024 року на кафедрі терапевтичної стоматології відбулося планове робоче засідання студентської наукової групи. На ньому заслухані доповіді студентів-науковців, які подали їх для представлення на 5-й Міжнародній медичній студентській конференції IMEDSCOP -2024. Такі зустрічі є традиційними на кафедрі перед важливими конференціями з метою підготовки юних науковців та доповідачів перед виступом на велику аудиторію. У засіданні взяли участь не лише студентський склад наукової групи та наукові керівники молодих дослідників, але й інші викладачі кафедри. Засідання відбувалось у змішаному форматі. Після кожної доповіді розгоралася активна дискусія з метою відпрацювання навичок швидкого орієнтування в матеріалі доповіді та вміння відповідати на питання різної складності та спрямування. Обговорювались зміст і формат виступів, пропонувались можливості покращення презентабельності матеріалу. Загалом, засідання проходило у дружньому форматі, де більш досвідчені викладачі та науковці ділилися своїми дуками й ідеями з приводу наукових розробок, що представили молоді дослідники та їх подальших перспектив.

Working meeting of the student research group of the Department of Therapeutic Dentistry

On March 20, 2024, the Department of Therapeutic Dentistry held a scheduled working meeting of the student research group. It heard reports of students- researchers who submitted them for presentation at the 5th International Medical Student Conference IMEDSCOP -2024. Such meetings are traditional at the department before important conferences to prepare young scientists and speakers before speaking to a large audience. The meeting was attended not only by the students of the research group and the supervisors of young researchers, but also by other teachers of the department. The meeting was held in a mixed format. Each report was followed by an active discussion to develop the skills of quick orientation in the report material and the ability to answer questions of varying complexity and direction. The participants discussed the content and format of the reports and suggested ways to improve the presentation of the material. In general, the meeting was held in a friendly format, where more experienced lecturers and scholars shared their thoughts and ideas about the scientific developments presented by young researchers and their future prospects.