19 листопада 2024 року на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини пройшли бесіди на тему" Використання штучного інтелекту в професійній діяльності: перспективи та ризики". У дискусії брали участь здобувачі вищої освіти 1 курсу 11 групи Навчально наукового медичного інституту, 9 та 17 група медичного факультету № 1.
Виявилося, що студенти активно застосовують ШІ не тільки в процесі навчання, але і в побуті( наприклад, радяться, що приготувати на вечерю). Він став незамінним помічником в житті юнацтва. Щодня доступні версії ШІ обробляють терабайти даних і видають стислий текст для учнів, студентів, а часом і для викладачів, допомагаючи готувати презентації та реферати. Тому варта уваги і тема академічної доброчесності у зв’язку з поширенням штучного інтелекту.
Разом з тим він приховує чимало ризиків, пов'язаних з використанням недостовірної, а інколи і маніпулятивної інформації. Тому найгостріша дискусія точилася навколо питання, як перевірити інформацію, яку надає ШІ? Чи є небезпека, що сучасні технології подальшому замінять фахівців медичної сфери? І як використовувати можливості ШІ, зберігаючи критичність власного мислення? Але питань інколи більше, ніж відповідей, тому ми тільки з часом дізнаємося, куди нас заведе п'ята в історії людства інформаційна революція
Artificial Intelligence: Friend or Foe?
On November 19, 2024, the Department of Propaedeutics of Internal Medicine hosted discussions on the topic "The Use of Artificial Intelligence in Professional Activities: Prospects and Risks." Participants included first-year students from Group 11 of the Medical Education and Research Institute, as well as Groups 9 and 17 from Faculty of Medicine No. 1.
The discussions revealed that students actively use AI not only in their studies but also in everyday life (for example, asking for dinner ideas). AI has become an indispensable assistant in the lives of young people. Every day, accessible AI tools process terabytes of data and provide concise outputs for learners, students, and sometimes even educators, assisting with presentations and essays. This highlights the importance of addressing academic integrity in the context of AI's growing influence.
At the same time, AI poses several risks, particularly concerning the use of unreliable or even manipulative information. The most intense debate centered around key questions:
How can we verify the accuracy of AI-generated information?
Is there a danger that modern technologies will eventually replace professionals in the medical field?
How can we harness AI's potential while maintaining critical thinking?
These questions often outweigh the answers, leaving us to wonder where the fifth information revolution in human history will ultimately lead.