Засідання студентської наукової групи кафедри психіатрії, наркології та медичної психології

20 грудня 2024
145

7 грудня відбулося чергове засідання студентської наукової групи кафедри психіатрії, наркології та медичної психології, під час якого обговорювали роль емоційного інтелекту у формуванні психологічної стійкості. На засідання було запрошено асистента кафедри кризової психології Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка Артема Чернова, який спільно з куратором студентської наукової групи, доцентом кафедри психіатрії, наркології та медичної психології ПДМУ Дмитром Бойком, презентував сучасні уявлення про емоційний інтелект та нові здобутки психологічної науки в цій галузі, зокрема при формуванні мотивації та в забезпеченні емоційної регуляції. Разом з цим Дмитро Бойко розкрив питання впливу емоційного інтелекту на психічне здоров’я та його зв’язок із різними психічними розладами, що важливо розуміти при плануванні терапевтичних інтервенцій. Спільно з присутніми було проведено активну дискусію щодо взаємодії між емоційним інтелектом, емпатією та алекситимією, у ході якої було виявлено недостатньо вивчені аспекти на сьогодні.

Meeting of the Student Scientific Group of the Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology

On December 7, the Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology hosted a meeting of its student scientific group, focusing on the role of emotional intelligence in fostering psychological resilience. The session featured Artem Chernov, Assistant at the Department of Crisis Psychology at Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University, who collaborated with the group’s curator, Associate Professor Dmytro Boiko, to present modern perspectives on emotional intelligence and recent advancements in this field of psychological science. These included its role in motivation and emotional regulation. Dmytro Boiko also explored the impact of emotional intelligence on mental health and its connections to various mental disorders, emphasizing its relevance in planning therapeutic interventions. The session concluded with an engaging discussion on the interplay between emotional intelligence, empathy, and alexithymia. The participants identified areas that require further exploration, highlighting gaps in current knowledge.