Завершили свою роботу курси підвищення кваліфікації наукових та науково-педагогічних працівників «Школа наукового керівника». П’ять днів плідної роботи пройшли за обговоренням питань, присвячених методології наукового дослідження, особливостей опублікування результатів науково-інноваційної діяльності, оформлення здобутків патентно-ліцензійної роботи, статистичному аналізу медико-біологічних даних, особливостям конкурсного фінансування вітчизняними та міжнародними організаціями, роботі з науковометричними базами даних та особливостям підготовки публікацій, академічній доброчесності.
Питання, що декларувалися програмою, дуже майстерно втілювалися організаторами у вигляді змістовних, інформативних та практично орієнтовних лекцій. До уваги слухачів представлено значний обсяг необхідної у щоденній науковій роботі інформації, посилань на корисні ресурси, питань для роздумів та діалогу у колі колег.
У ході обговорення курсу слухачі відмітили необхідність ознайомлення з сучасним цифровим інструментарієм – базами Scopus, Web of Science, ресурсом Scimago, програмним забезпеченням для статистичних обрахунків, сервісами GEANT, Microsoft Azure, Amazon, EOSC, документами, які визначають вимоги до публікацій. Також під час заключної зустрічі співробітники зауважили, що такі лекції мають стати традиційними у подальшому та доступними для роботи із ними на освітніх ресурсах університету. Результати анонімного анкетування підтвердили ці висновки.
Сподіваємося, що отримані знання і навички допоможуть нашим співробітникам ефективно здійснювати науково-дослідну роботу в університеті та достойно представляти його у науковому світі. Дякуємо організаторам та лекторам за підготовку заходу, слухачам – за інтерес до курсу та конструктивні відгуки.