Мультимедійна майстерня «Сучасні освітні технології (практичний кейс для викладача)»

27 грудня 2019
1004

Викладачі кафедри українознавства та гуманітарної підготовки намагаються активно долучатися до актуального освітнього дискурсу. У полі їхнього зору – впровадження педагогічної інноватики у вишівський навчально-виховний процес.

Підбивали підсумки цьогорічних креативних викладацьких експериментів із застосування різноманітних інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому континуумі в Східноєвропейському інституті психології (Україна – Франція) на традиційній мультимедійній майстерні «Сучасні освітні технології (практичний кейс для викладача)».

Насичена програма надсучасної навчально-демонстраційної сесії дала змогу всім учасникам дізнатися, які дидактичні технології сьогодні вважають найбільш прогресивними, де і як можна навчатися викладачам і менеджерам освіти.

У колі зацікавлених проблемами педагогічних новацій активно обговорювали електронні освітні ресурси: хмарні технології, 3D-комунікації, 3D-Інтернет-освіту, AR-технології в актуальному освітньому середовищі й роль комп’ютерних технологій у роботі освітян. У кожного, хто брав участь у навчальному інтерактиві, була змога експериментувати з редакторами, альтернативними традиційним візуалізаціям ресурсами й іншими мультимедійними навчальними технологіями 3:0.

Викладачі кафедри вкотре переконалися, що послуговування широким спектром інформаційних ресурсів сприятиме зростанню результативності й ефективності засвоєння знань, а викладацькі експерименти з ІКТ доповнюють напрацьовану педагогічну базу нових форм і методів викладання, сформують нетрадиційний підхід до процесу навчання, убезпечать від трансформації викладання навчальної дисципліни в автоматичну, позбавлену креативної компоненти роботу з текстовим матеріалом.

Участь у заходах такого формату й інших дидактичних інтерактивах, безперечно, дає можливість викладачам орієнтуватися в мінливому освітньому просторі, спрямованому на підвищення ефективності й урізноманітнення освіти, посилення вимог до навчання майбутніх конкурентоспроможних фахівців різних галузей, зокрема й медичної.