Мультимедійна майстерня «Сучасні освітні технології (практичний кейс для викладача)»

Мультимедійна майстерня «Сучасні освітні технології (практичний кейс для викладача)»
Мультимедійна майстерня «Сучасні освітні технології (практичний кейс для викладача)»
Мультимедійна майстерня «Сучасні освітні технології (практичний кейс для викладача)»

Викладачі кафедри українознавства та гуманітарної підготовки намагаються активно долучатися до актуального освітнього дискурсу. У полі їхнього зору – впровадження педагогічної інноватики у вишівський навчально-виховний процес.

Підбивали підсумки цьогорічних креативних викладацьких експериментів із застосування різноманітних інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому континуумі в Східноєвропейському інституті психології (Україна – Франція) на традиційній мультимедійній майстерні «Сучасні освітні технології (практичний кейс для викладача)».

Насичена програма надсучасної навчально-демонстраційної сесії дала змогу всім учасникам дізнатися, які дидактичні технології сьогодні вважають найбільш прогресивними, де і як можна навчатися викладачам і менеджерам освіти.

У колі зацікавлених проблемами педагогічних новацій активно обговорювали електронні освітні ресурси: хмарні технології, 3D-комунікації, 3D-Інтернет-освіту, AR-технології в актуальному освітньому середовищі й роль комп’ютерних технологій у роботі освітян. У кожного, хто брав участь у навчальному інтерактиві, була змога експериментувати з редакторами, альтернативними традиційним візуалізаціям ресурсами й іншими мультимедійними навчальними технологіями 3:0.

Викладачі кафедри вкотре переконалися, що послуговування широким спектром інформаційних ресурсів сприятиме зростанню результативності й ефективності засвоєння знань, а викладацькі експерименти з ІКТ доповнюють напрацьовану педагогічну базу нових форм і методів викладання, сформують нетрадиційний підхід до процесу навчання, убезпечать від трансформації викладання навчальної дисципліни в автоматичну, позбавлену креативної компоненти роботу з текстовим матеріалом.

Участь у заходах такого формату й інших дидактичних інтерактивах, безперечно, дає можливість викладачам орієнтуватися в мінливому освітньому просторі, спрямованому на підвищення ефективності й урізноманітнення освіти, посилення вимог до навчання майбутніх конкурентоспроможних фахівців різних галузей, зокрема й медичної.