Викладачі кафедри українознавства та гуманітарної підготовки взяли участь у ХIV Міжнародній науково-практичній конференції «ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ», яка була проведена 23 жовтня 2020 року в м. Харкові за підтримки Міністерства освіти і науки України, Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, Казахського національного університету імені аль-Фарабі, Тexas A&M University-commerce (USA).
Дистанційний формат конференції не завадив її учасникам презентувати колегам і однодумцям власні здобутки, результати своїх пошуків, відкриттів і експериментів, а також підсумки дослідження найрізноманітніших галузей науки.
У роботі конференції взяли участь вчені, викладачі й аспіранти провідних закладів вищої освіти й науково-дослідних установ. Слухали про актуальні проблеми лінгводидактики та методики викладання української/російської мови як іноземної, професійно-мовленнєвого спілкування, застосування у навчальному процесі традиційних та інноваційних технологій, прийомів та алгоритмів розвитку комунікативних та дискурсивних компетенцій іноземних студентів, а також психолого-педагогічні засади організації навчального процесу, міжкультурної комунікації та соціально - психологічної адаптації.
Викладачі кафедри впевнені, що в цьому зв’язку важливим стають інформаційно-комунікаційні технології в підготовці іноземних студентів, раціональні шляхи впровадження яких дослідили й описали в статтях «СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД НА ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІНОЗЕМЦЯМИ», «НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В БАГАТОЕТНІЧНІЙ ГРУПІ» завідувачка кафедри Тетяна Лещенко й старша викладачка Вікторія Юфименко.
Ми переконані, що наукові події, навіть проведені в дистанційному форматі, сприяють обмінові науковим і методичним досвідом, употужнюють наукові контакти між дослідниками, забезпечують безперервний розвиток наукової думки. Участь у міжнародних конференціях – це один із актуальних способів поширення науково-методичної інформації, обміну досвідом, ідеями і здобутками, спрямованими на пошук ефективних шляхів та інноваційних підходів, здатних конкурувати з традиційними методами подачі навчальної інформації, доповнювати й розширювати їхній реєстр.