Карантин спонукає до пошуків нових методик

13 квітня 2020
669

Запровадження дистанційного навчання на час карантину в Українській медичній стоматологічній академії спонукає до пошуку адекватних методик організації навчального процесу, які б задовольняли всіх його учасників. У наш час, здебільшого завдяки розвитку Інтернету, стала можливою організація дійсно продуктивної дистанційної роботи зі студентами.

На кафедрі клінічної анатомії і оперативної хірургії із перших днів карантину були підготовлені всі необхідні матеріали для самостійної роботи студентів на цей час; вони були розміщені окремим блоком на сторінці кафедри на сайті академії. Із 1 квітня викладачі кафедри почали дистанційно проводити заняття зі студентами підлеглих груп відповідно до розкладу. Стержнем організації навчального процесу стала Інтернет-платформа GoogleClassroom, на базі якої викладач у віртуальному кабінеті створює відповідні GoogleКласи. У такий віртуальний клас можна завантажити матеріали із навчальної дисципліни як для підготовки студентів до заняття, так і для перевірки рівня отриманих знань (різні види завдань, матеріали для самостійної роботи, відеофайли тощо).

Особливо цінним є можливість за допомогою GoogleClassroom оцінити знання студентів різними способами: за допомогою наборів тестових запитань,  шляхом розв’язання ситуаційних задач або спеціально розроблених завдань. Тестові завдання переважно складені у форматі Крок-1, особливо активно вони використовуються при роботі зі студентами 2-го НТН курсу стоматологічного ф-ту, які вивчають анатомію людини. Ситуаційні задачі здебільшого створені з клінічним ухилом за типом кейсів і передбачають надання відповідей одразу на кілька питань, які дозволяють різнобічно оцінити знання студентів і з клінічної анатомії, і з оперативної хірургії та їхнє уміння клінічно мислити. Крім того, використовуючи функцію коментарів, викладач може активно спілкуватися зі студентами, задавати додаткові чи уточнювальні запитання, що дозволяє об’єктивно оцінити роботу кожного.

Використання Інтернет-платформи GoogleClassroom дозволяє викладачам активно працювати зі студентами дистанційно, об’єктивно оцінювати стан їхньої індивідуальної підготовки та рівень отриманих знань.