Раціональна організація навчального процесу в умовах пандемії Covid-19 – це ключова стратегія науково-педагогічних працівників кафедри українознавства та гуманітарної підготовки, які продовжують налагоджувати систему ефективного дистанційного навчання в умовах карантину, всіляко урізноманітнювати й удосконалювати його.
Уже звичними стали заняття, проведені за допомогою таких функціональних платформ як Google Classroom, Skype, Zoom тощо. Триває процес опанування віртуального освітнього середовища Moodle. Усі ці платформи забезпечують викладачів і студенів надсучасними інструментами для комп'ютеризованого навчання, зокрема й дистанційного.
Для досягнення навчальних цілей на кафедрі триває успішне й дієве використання менеджерів (Viber, Telegram, WhatsUp) і соціальних сервісів – «Фейсбук», «Інстаграм», «Телеграм», «Твітер» тощо. Послуговуються на кафедрі й мультимедійними ресурами для створення вікторин, дидактичних ігор і тестів –Quizzy, QuizWorks, Kahoot.
До свого активу викладачі кафедри додали й Padlet – універсальний інструмент для організації спільної роботи зі студентами (http://padlet.com/). Відтепер на кафедрі сучасну онлайн-дошку використовують для проєктної роботи студентів, підготовки індивідуальних завдань, збору й поширення навчальної інформації.
Послуговуючись інструментами веб-ресурсу Padlet, студенти-іноземці мають змогу легко створювати власні дошки й наповнити їх даними, організовувати спільний доступ користувачів до них, розміщувати їх у соціальних мережах або у власних блогах, що сприятиме кращому засвоєнню навчального матеріалу, його систематизації, підвищенню зацікавленості предметом, формуванню вмінь і самостійної, і спільної навчальної діяльності.
Такі експерименти вітаються студентами! Вони охоче відгукуються на пропозиції творчого виконання традиційних завдань і створення унікального навчального контенту. Ми переконані, що новітня онлайн колаборація викладач – студент відкриває нові горизонти для творчого самовираження й вивчення української мови!