УЧАСТЬ ПОЛТАВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В МІЖНАРОДНІЙ ПРОГРАМІ «UKRAINE HIGHER EDUCATION TEACHING EXCELLENCE PROGRAMME = ПРОГРАМА ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ У ВИЩІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ»
У 2019 році Британська Рада в Україні в партнерстві з Інститутом вищої освіти НАПН України, центром Advance HE (Велика Британія) і за підтримки МОН України й Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти розпочала масштабний проект «Ukraine Higher Education Teaching Excellence Programme = Програма вдосконалення викладання у вищій освіті України».
Полтавський державний медичний університет, будучи одним з освітніх флагманів Полтавської області, не міг залишитися осторонь, тому в червні 2021 року команда нашого університету в досить складній боротьбі успішно виборола почесне право брати участь у цьому проекті. З понад 20 команд, які представляли численні ЗВО з усіх регіонів України, наша команда в складі керівника – заслуженого діяча науки і техніки України, першого проректора з науково-педагогічної роботи, професора кафедри ортопедичної стоматології з імплантологією Валентина Дворника й учасників – доцента кафедри хірургії №2 Сергія Должкового, асистента кафедри хірургії № 4 з малоінвазивною хірургією Дмитра Іващенка та доцента кафедри інфекційних хвороб з епідеміологією Вадима Боднара представила на розгляд міжнародного журі амбітний проєкт «Центр удосконалення медичної освіти (ЦУМО) = Advanced Medical Education Hub (AMED hub)».
Мета проєкту – створення на базі ПДМУ освітньо-інноваційного центру, що забезпечуватиме: оперативне інформування університетської спільноти щодо освітніх інновацій; консолідацію зусиль науково-педагогічних працівників, які прагнуть постійно вдосконалювати педагогічну майстерність, оволодівати освітніми технологіями, ділитися власним досвідом, підвищуватися якість освіти, долучатися до кращих європейських і світових практик; формування в ПДМУ осередку безперервного педагогічного розвитку, що уможливить суттєве підвищення інтересу викладачів-лікарів до проблем психології і педагогіки вищої школи; превенцію виникнення професійних деформацій та емоційного вигорання; розроблення та запровадження гнучкого модульного підвищення кваліфікації, адаптованого до різних контингентів і форм підвищення за типом blended learning (очне, дистанційне, самостійне навчання); поліпшить науково-методичне забезпечення професійно-педагогічної діяльності викладачів ПДМУ; знаходження нових вітчизняних і зарубіжних освітніх, освітньо-наукових партнерів, а також сприятиме більш тісній освітньо-науковій і практичній кооперації з теперішніми партнерами.