УЧАСТЬ ПОЛТАВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В МІЖНАРОДНІЙ ПРОГРАМІ

17 вересня 2021
563
УЧАСТЬ ПОЛТАВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В МІЖНАРОДНІЙ ПРОГРАМІ

УЧАСТЬ ПОЛТАВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В МІЖНАРОДНІЙ ПРОГРАМІ «UKRAINE HIGHER EDUCATION TEACHING EXCELLENCE PROGRAMME = ПРОГРАМА ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ У ВИЩІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ»

У 2019 році Британська Рада в Україні в партнерстві з Інститутом вищої освіти НАПН України, центром Advance HE (Велика Британія) і за підтримки МОН України й Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти розпочала масштабний проект  «Ukraine Higher Education Teaching Excellence Programme = Програма вдосконалення викладання у вищій освіті України».

Полтавський державний медичний університет, будучи одним з освітніх  флагманів Полтавської області, не міг залишитися осторонь, тому  в   червні  2021 року команда  нашого університету в досить складній боротьбі успішно виборола  почесне право брати участь у цьому проекті.  З  понад 20 команд, які представляли численні ЗВО з усіх регіонів України, наша команда  в складі  керівника –  заслуженого діяча науки і техніки України, першого проректора з науково-педагогічної роботи, професора кафедри ортопедичної стоматології з імплантологією  Валентина Дворника й  учасників – доцента кафедри хірургії №2 Сергія Должкового, асистента кафедри хірургії № 4 з малоінвазивною хірургією Дмитра Іващенка  та доцента кафедри інфекційних хвороб з епідеміологією Вадима Боднара  представила на розгляд міжнародного журі амбітний проєкт «Центр удосконалення медичної освіти (ЦУМО) = Advanced Medical Education Hub (AMED hub)».

Мета проєкту – створення на базі ПДМУ освітньо-інноваційного центру, що забезпечуватиме: оперативне інформування університетської спільноти щодо освітніх інновацій; консолідацію зусиль науково-педагогічних працівників, які прагнуть постійно вдосконалювати  педагогічну майстерність, оволодівати освітніми технологіями, ділитися  власним досвідом, підвищуватися якість освіти, долучатися до кращих європейських і світових практик; формування в ПДМУ осередку безперервного педагогічного розвитку, що уможливить суттєве підвищення інтересу викладачів-лікарів до проблем психології і педагогіки вищої школи; превенцію виникнення професійних деформацій та емоційного вигорання; розроблення та запровадження гнучкого модульного підвищення кваліфікації, адаптованого до різних контингентів і  форм підвищення за типом blended learning (очне, дистанційне, самостійне навчання); поліпшить науково-методичне  забезпечення професійно-педагогічної діяльності викладачів ПДМУ; знаходження нових вітчизняних і зарубіжних освітніх, освітньо-наукових партнерів,  а також сприятиме більш тісній освітньо-науковій і практичній кооперації з теперішніми партнерами.