Склад групи сприяння
Керівник:
Донченко Вікторія – кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора інституту в складі закладу вищої освіти навчально-наукового медичного інституту
Члени групи:
Біланова Лариса – заступник директора фахового медико–фармацевтичного коледжу
Петришин Олександр – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фізичного виховання та здоров’я, фізичної терапії, ерготерапії з спортивною медициною та фізичною реабілітацією
Моісєєва Наталія – викладач закладу вищої освіти кафедри медицини катастроф та військової медицини, кандидат медичних наук
Шуть Світлана – кандидат медичних наук, доцент закладу вищої освіти кафедри пропедевтики внутрішньої медицини
Давиденко Аліна - асистент кафедри анестезіології та інтенсивної терапії
Подвін Алла - здобувачка освіти ОПП Громадське здоров’я спеціальність 229 Громадське здоров’я
Кішінець Ангеліна - здобувачка освіти ОПП Фізична терапія, ерготерапія спеціальність 227 Терапія та реабілітація
Буденна Дар’я - здобувачка освіти ОПП Медсестринство спеціальність 223 Медсестринство
Айдін Єгор – здобувач освіти фахового медико-фармацевтичного коледжу ПДМУ ОПП Стоматологія ортопедична спеціальність 221 Стоматологія
Тарасенко Катерина – здобувачка освіти фахового медико-фармацевтичного коледжу ПДМУ ОПП Сестринська справа спеціальність 223 Медсестринство
Боброва Анна – здобувачка освіти фахового медико-фармацевтичного коледжу ПДМУ ОПП Фармація спеціальність 226 Фармація, промислова фармація
Закони України:
Нормативні документи та положення:
Інформаційні матеріали
- Основи академічної доброчесності
- Розвиток академічної доброчесності - роль університетських бібліотек
- Глобальні перспективи на забезпечення якості
- Кодекси доброчесності для університетів - досвід студентів
- Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти - опис проєкту
- Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти
- Виховання академічної культури через нові формати викладання та оцінювання
- Методичні вказівки з академічної доброчесності та Глосарій для закладів вищої освіти
- Представлення інструментарію внутрішнього оцінювання