Академічна доброчесність у вищому навчальному закладі / Academic integrity in a higher education institution

29 квітня 2024
255

Науково-педагогічні працівники кафедри біології з кураторськими групами обговорили основні принципи академічної доброчесності у сучасному вищому навчальному закладі.

Сучасні студенти повинні бути обізнаними щодо порушення академічної доброчесності. Таким вважається академічний плагіат, самоплагіат фабрикація, фальсифікація, списування, обман, хабарництво, необ’єктивне оцінювання, допомога під час написання тестів та завдань, використання непередбачених допоміжних матеріалів, технічних засобів, проходження оцінювання замість інших осіб.

уратори наголосили на необхідності академічної доброчесності, оскільки дотримуючись її принципів можна взяти максимум від навчання та засвоїти якомога більше знань і фокусувати увагу на результаті навчання, а не на формальній оцінці.

КЗустрічі кураторів, доцентів Наталії Улановської-Циби, Костянтина Шевченка, Олени Рябушко відбулися з групами медичного факультету № 2  (ОПП Медицина 2-й курс 1,2,8 СНТН), а також зі здобувачами освіти першого (бакалаврського) рівня  ОПП Біологія (заочної форми навчання) 1ББз група.

Academic integrity in a higher education institution

The academic staff of the Department of Biology discussed the basic principles of academic integrity in a modern higher education institution with the curatorial groups.

Modern students should be aware of violations of academic integrity. This includes academic plagiarism, self-plagiarism, fabrication, falsification, cheating, deception, bribery, biased assessment, assistance in writing tests and assignments, use of unexpected auxiliary materials, technical means, and taking an assessment instead of other people.

The tutors emphasized the need for academic integrity, as following its principles allows you to get the most out of your studies and learn as much as possible and focus on the learning outcome rather than the formal assessment.

The meetings of the curators, Associate Professors Nataliшa Ulanovska-Tsyba, Kostiantyn Shevchenko and Olena Riabushko were held with groups of the Faculty of Medicine 2 (2nd year of study Medicine groups 1,2,8), as well as with the first (bachelor's) level students of the Biology program (part-time) group 1BBz.