Актуальний освітній дискурс: українознавці Університету вивчають дидактичні технології

12 січня 2024
374
Актуальний освітній дискурс: українознавці Університету вивчають дидактичні технології

Викладачі кафедри українознавства та гуманітарної підготовки систематично і активно долучаються до актуального освітнього дискурсу. У полі їхнього зору – впровадження педагогічної інноватики у вишівський навчально-виховний процес.

Підбивали підсумки цьогорічних креативних викладацьких експериментів із застосування різноманітних інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому континуумі у традиційній мультимедійній майстерні «Сучасні освітні технології (практичний кейс для викладача)».

Насичена програма надсучасної навчально-демонстраційної сесії дала змогу всім учасникам дізнатися про те, які дидактичні технології сьогодні вважають найбільш прогресивними, де і як можна навчатися викладачам і менеджерам освіти.

У колі зацікавлених проблемами педагогічних новацій активно обговорювали електронні освітні ресурси: хмарні технології, 3D-комунікації, 3D-Інтернет-освіту, AR-технології в актуальному освітньому середовищі й роль комп’ютерних технологій у роботі освітян. У кожного, хто брав участь у навчальному інтерактиві, була змога експериментувати з редакторами, альтернативними традиційним візуалізаціям ресурсами й іншими мультимедійними навчальними технологіями 3:0.

Викладачі кафедри вкотре переконалися, що послуговування широким спектром інформаційних ресурсів сприятиме зростанню результативності й ефективності засвоєння знань, а викладацькі експерименти з ІКТ доповнюють напрацьовану педагогічну базу нових форм і методів викладання, сформують нетрадиційний підхід до процесу навчання, убезпечать від трансформації викладання навчальної дисципліни в автоматичну, позбавлену креативної компоненти роботу з текстовим матеріалом.

Такий формат й інші дидактичні технології, безперечно, дають можливість викладачам орієнтуватися в мінливому освітньому просторі, спрямованому на підвищення ефективності й урізноманітнення освіти, посилення вимог до навчання майбутніх конкурентоспроможних фахівців різних галузей, зокрема й медичної.

Relevant Educational Discourse: Ukrainian Studies Scholars at the University Explore Didactic Technologies

Faculty members of the Department of Ukrainian Studies and Humanities are actively engaged in the current educational discourse, focusing on the implementation of pedagogical innovation in the university's educational process. They have summarized the results of this year's creative teaching experiments involving various information and communication technologies in the educational continuum within the traditional multimedia workshop "Advanced Educational Technologies (a practical case for teachers)."

The rich program of the contemporary educational demonstration session allowed all participants to learn about the most progressive current didactic technologies, where and how educators and education managers can learn. In the circle of those interested in pedagogical innovations, electronic educational resources have been actively discussed, including cloud technologies, 3D communications, 3D Internet education, AR-technologies in the current educational environment, and the role of computer technologies in the work of educators. Everyone who participated in the interactive training had the opportunity to experiment with editors, alternative traditional visualization resources, and other multimedia teaching technologies 3:0.

Once again, faculty members of the Department were convinced that servicing a wide range of information resources contributes to the growth of knowledge acquisition effectiveness and efficiency. Teaching experiments with information and communication technologies complement the established pedagogical foundation with new forms and methods of teaching, shaping a non-traditional approach to the learning process, and safeguarding against the transformation of teaching a subject into an automatic, creative component-deprived work with text material.

Such a format and other didactic technologies undoubtedly provide teachers with the ability to navigate in the changing educational landscape, aimed at increasing the efficiency and diversification of education, strengthening requirements for the training of future competitive professionals in various fields, including medicine.