Кластерний вебінар UOC та IAU SDG3 «Розв'язання питань психічного здоров'я та благополуччя в університетах» з нагоди Всесвітнього дня психічного здоров'я: подробиці тут

02 жовтня 2024
119

Керівниця Навчально-наукового центру ментального здоров’я ПДМУ Ганна Васильєва 1 жовтня взяла участь у кластерному вебінарі UOC та IAU SDG3: «Розв'язання питань психічного здоров'я та благополуччя в університетах» з нагоди Всесвітнього дня психічного здоров'я, який організований Міжнародною асоціацією університетів (кластер Цілі сталого розвитку 3) та очолюваний Центром електронної охорони здоров’я Відкритого університету Каталонії.

Кластер IAU SDG3 «Здоров’я та благополуччя» — це відкрита мережа, що складається з семи вищих навчальних закладів на п’яти континентах, включаючи Університет Західного Сіднея в Австралії, Університет Макерере в Уганді, Університет де Калдас в Колумбії, Університет Гаджа Мада в Індонезії , Каролінський інститут у Швеції, Університетський коледж Дубліна в Ірландії та Університет Оберта де Каталонія (UOC) в Іспанії. Очолюваний Центром електронної охорони здоров’я Відкритого університету Каталонії у Барселоні та частиною Глобального кластеру вищої освіти та досліджень для сталого розвитку (HESD), організованого Міжнародною асоціацією університетів, він підтримує вищу освіту та сприяє інтегрованому підходу до здоров’я, підтримуючи принципи справедливості та добробуту в усьому світі відповідно до Порядку денного ООН на період до 2030 року.

Вебінар присвячений обговоренню актуальної теми сьогодення – підтримки психічного здоров’я персоналу та студентів, яка є важливим пріоритетом для університетів-членів Міжнародної асоціації університетів. Майбутнє вищої освіти пропонує динамічну платформу для спільноти вищої освіти для обміну думками та баченням актуальних питань, що впливають на вищу освіту. З часу пандемії COVID-19 спостерігається значне зростання проблем із психічним здоров'ям, таких як тривога та депресія, особливо серед молоді. Ця реальність зробила ефективну ідентифікацію проблем із психічним здоров'ям та створення підтримуючого середовища для емоційного благополуччя основним пріоритетом для університетів. На вебінарі із вступним словом виступила Пем Фредман, член правління та колишній президент Міжнародної асоціації університетів. Серед доповідачів були Стів Лі, керівник групи психічного здоров’я та благополуччя Університету Західного Сіднея; Еллен Брекенрег, виконавчий директор відділу справедливості, різноманітності, безпеки та благополуччя Університету Західного Сіднея; Ґалух Суріяндарі, доктор філософії з медичної освіти в Університеті Гаджах Мада в Індонезії; Джой Луїза Гумікіріза-Онорія, викладач, клінічний психолог і доктор філософії в Коледжі наук про здоров’я Університету Макерере, Уганда, а також із заключним словом виступила Марта Аймеріх, директор Центру електронного здоров’я Відкритого університету Каталонії.

Впродовж сесії експерти з вищої освіти спілкувались з учасниками, обговорювали актуальні проблеми та рішення, які сектор може запропонувати для розбудови більш справедливого, сталого та демократичного суспільства. Дискусії охоплювали інновації, найкращі практики, поточні виклики та майбутні плани у цій сфері.

 IAU SDG3 Cluster Webinar: Mental Health and Wellbeing in Universities on the occasion of World Mental Health Day: details below

On October 1, Anna Vasylieva, Head of the Mental Health Education and Research Center at PSMU, took part in the IAU SDG3 Cluster Webinar: "Addressing Mental Health and Wellbeing in Universities" on the occasion of World Mental Health Day, organized by the International Association of Universities Sustainable Development Goal (SDG) 3 Cluster and led by the eHealth Center of the Open University of Catalonia. The IAU SDG3 Health and Wellbeing Cluster is an open network of seven higher education institutions on five continents, including the University of Western Sydney in Australia, Makerere University in Uganda, Universidad de Caldas in Colombia, Gadjah Mada University in Indonesia, Karolinska Institutet in Sweden, University College Dublin in Ireland, and Universitat Oberta de Catalunya (UOC) in Spain. Led by the Center for eHealth of the Open University of Catalonia in Barcelona and part of the Global Cluster on Higher Education and Research for Sustainable Development (HESD) organized by the International Association of Universities, it supports higher education and promotes an integrated approach to health, supporting the principles of equity and well-being worldwide in line with the UN's 2030 Agenda. The webinar is dedicated to discussing the current topic of the day - supporting the mental health of staff and students, which is an important priority for the member universities of the International Association of Universities. The Future of Higher Education offers a dynamic platform for the higher education community to exchange views and perspectives on current issues affecting higher education. Since the COVID-19 pandemic, there has been a significant increase in mental health issues such as anxiety and depression, especially among young people. This reality has made the effective identification of mental health issues and the creation of supportive environments for emotional well-being a top priority for universities. Pam Fredman, board member and former president of the International Association of Universities, delivered the opening remarks at the webinar. Speakers included Steve Lee, Head of the Mental Health and Wellbeing Group at the University of Western Sydney; Ellen Brackenregh, Executive Director of Equity, Diversity, Safety and Wellbeing at the University of Western Sydney; Galuh Suriyandari, PhD in Medical Education at Gadjah Mada University in Indonesia; Joy Louise Gumikiriza-Onoria, Lecturer, Clinical Psychologist and PhD at the College of Health Sciences, Makerere University, Uganda, and closing remarks were made by Marta Eimerich, Director of the Center for eHealth, Open University of Catalonia.

During the session, experts from higher education interacted with participants, discussing current issues and solutions that the sector can offer to build a more just, sustainable and democratic society. Discussions covered innovations, best practices, current challenges and future plans in this area.