Робота лікаря полягає у постійній взаємодії з пацієнтами та своєчасно наданій професійній допомозі людям, у яких виникають проблеми зі здоров’ям. Зрозуміло це передбачає прийом пацієнтів, бесіди з ними для уточнення проблем, а часто і психологічна підтримка. Для цього лікар повинен мати можливість спілкуватися з ними у форматі офлайн. Але ж і новітні технології не стоять на місці. Тому медики, як ніхто інший, повинні дізнаватися про всі інновації одними із перших. Поглиблення знань і розвиток навичок допоможуть зробити процес лікування пацієнтів якісним, безпечним та швидким.
Чи чули ви колись про віртуального пацієнта, який допомагає у навчанні медиків? Ні? Між тим, Полтавський державний медичний університет має значну матеріально-технічну базу, яка й допомагає майбутнім лікарям отримувати необхідні знання, а також закріплювати їх на практиці. Студенти університету мають таку унікальну можливість використовувати новітні технології в освітньому процесі. Однією з таких і є так званий віртуальний пацієнт Body interact.
Днями здобувачі вищої освіти VI курсу медичного факультету № 2 разом з асистенткою кафедри педіатрії №2 Мариною Олійніченко відвідали кафедру анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією ПДМУ, де ознайомилися з тим, як працює технологія віртуального пацієнта. Студенти при цьому не тільки спостерігали, але і безпосередньо застосували отримані знання на практиці. Майбутні медики відпрацювали певний алгоритм дій, що може бути застосований як на етапі надання невідкладної допомоги пацієнту дитячого віку, так і у подальшому його веденні.
До слова, важливою перевагою віртуального пацієнта Body interact є те, що ця технологія охоплює всі складові частини комплексного огляду пацієнта: збір скарг та анамнезу, фізикальне обстеження, лабораторні та інструментальні методи дослідження, а також пропонує різні тактики лікування. Такий широкий спектр роботи навчає студентів необхідних навичок, які можуть врятувати пацієнту життя. Крім того, обговорення кожного етапу роботи допомагає розвинути комунікативні навички у майбутніх лікарів та навчає командної роботи.
Останнім етапом роботи з технологією Body interact є комплексне оцінювання застосованих діагностичних та лікувальних заходів. Здобувачі вищої освіти мають можливість аналізувати власні дії, що в подальшому професійному житті без сумніву сприятиме якісній роботі.
Навчати професіоналів своєї справи, лікарів різних спеціалізацій – головна мета Полтавського державного медичного університету. І всебічна підтримка навчального процесу новітніми технологіями допоможе виховати медиків, про яких неодмінно дізнається весь світ!
Embracing the Contemporary: Progressive Technologies in Medical Students' Education
The work of a physician involves constant interaction with patients and the timely provision of professional assistance to those facing health issues. This naturally includes patient consultations, discussions to identify problems and often psychological support. To achieve this, a physician must have the ability to communicate with patients on-site. However, modern technologies are advancing rapidly. Therefore, medical professionals, more than anyone else, must stay informed about all innovations. Deepening knowledge and developing skills will help make the patient treatment process qualitative, safe and efficient.
Have you ever heard of a virtual patient that aids in medical education? No? Meanwhile, Poltava State Medical University has a significant material and technical base that helps future doctors acquire necessary knowledge and apply it in practice. Students at the university have the unique opportunity to use cutting-edge technologies in the educational process. One such innovation is the so-called virtual patient, Body Interact.
Recently, the 6-year students of the Medical Faculty No. 2, along with Assistant Marina Olyinichenko from the Department of Pediatrics No. 2, visited the Department of Anatomy with Clinical Anatomy and Operative Surgery at PSMU. There, they familiarized themselves with how the virtual patient technology works. Students not only observed but also directly applied the knowledge gained in practice. Future doctors worked through a specific algorithm of actions that can be applied both in the provision of emergency care to pediatric patients and in their subsequent management.
Notably, a significant advantage of the virtual patient, Body Interact, is that this technology covers all components of a comprehensive patient examination: collecting complaints and history, physical examination, laboratory and instrumental methods of research, and offers various treatment approaches. Such a broad spectrum of work teaches students essential skills that can save a patient's life. Additionally, discussing each stage of work helps develop communication skills in future doctors and teaches teamwork.
The final stage of working with the Body Interact technology is a comprehensive assessment of the applied diagnostic and therapeutic measures. Students have the opportunity to analyze their actions, which undoubtedly contributes to high-quality work in their future professional activities.
The main goal of Poltava State Medical University is to educate professionals in their field, doctors of various specializations. Comprehensive support for the educational process through cutting-edge technologies will help cultivate medical professionals whose expertise will undoubtedly be recognized globally!