Програма Еразмус+Молодь: більше можливостей для розвитку неформальної освіти в Україні

15 грудня 2022
763

З 28 листопада по 5 грудня 2022 року  представники Полтавського державного медичного університету: доцент закладу вищої освіти кафедри патологічної анатомії з секційним курсом Винник Наталія Іванівна та здобувач вищої освіти ПДМУ 5 курсу стоматологічного факультету Євтушок Владислав взяли участь у міжнародному проєкті програми Erasmus+ Молодь під назвою «Світ місцевих громад. Майстри серйозної гри», який проходив в Центрі Екологічної освіти в м. Оженна (Польща) за сприяння Фундації Розвитку місцевих громад «Ініціатива» (Польща) та у тісному партнерстві з Полтавською філією Суспільної служби України і АсоціаціЇ Tavo Europa (Литва).

Молодіжний проєкт мав на меті набуття учасниками знань та громадянських компетентностей, важливих для активної участі в житті місцевих громад. Робота проводилася з використанням інструментів неформальної освіти для підвищення обізнаності молоді про  функціонування місцевих громад в Польщі, Литві й Україні та як молоді люди можуть брати участь у житті своїх громад з визначенням їх ролі.  Завдяки використанню симуляційних ігор, учасники проєкту переконалися, що громадянська освіта може бути захоплюючою і варто долучатися до неї. Крім того, вони зустрілися з очільниками та представниками місцевих громад, зокрема, старостою Ясельського повіту Адамом Павлюшем, громадськими організаціями й журналістами.

Це був час і місце для обміну інформацією та поглядами щодо прав людини й громадянина та функціонування особистості в місцевій громаді.

Важливими темами проекту були екологія, здоровий спосіб життя, реабілітація людей з особливими потребами. Учасники мандрували шляхами Магурського Національного заповідника, відвідали музей природи, ознайомилися з досвідом природоохоронної роботи.

Особливий інтерес викликали навчальні візити до осередку іпотерапії в Ленжинах, де учасники спостерігали за роботою реабілітологів-іпотерапевтів і мали можливість поглибити свої знання про нейрофізіологічну модель реабілітації дітей та підлітків з ДЦП, яка вже понад 20 років успішно використовується у країнах Європи.