Триває підготовка до Єдиного державного кваліфікаційного іспиту / Preparations for the Unified State Qualification Exam keep going

29 березня 2024
225

Викладачі кафедри гістології, цитології та ембріології разом з науково-педагогічними працівниками університету продовжують проводити консультації для здобувачів вищої освіти 3-го курсу стоматологічного факультету та  3-го курсу зі скороченим терміном навчання, метою яких є підготовка студентів до складання 1 етапу ЄДКІ: Крок 1 «Стоматологія». Доцентка кафедри Ольга Лисаченко нагадала здобувачам вищої освіти принципи опрацювання тестових завдань за допомогою пошуку ключових слів та разом з ними провела розбір ситуаційних задач зі змістових модулів 3 та 4. Особливу увагу було приділено розгляду питань із розділу «Органи ротової порожнини». Ключові слова, на яких акцентувалась увага, - виділені червоним кольором, кожна ситуаційна задача проілюстрована схемами, малюнками та електронограмами, що дозволило відновити раніше отримані знання з дисципліни. Спілкування зі студентами відбувалось переважно у вигляді активного діалогу. Викладачі гістології, цитології та ембріології завжди раді бачити кожного здобувача вищої освіти на нашій кафедрі та готові надати консультативну допомогу при вирішенні ситуаційних задач.

Preparations for the Unified State Qualification Exam keep going

Efforts are underway to prepare for the Unified State Qualification Exam. The teachers of the Department of Histology, Cytology and Embryology, together with the scientific and pedagogical staff of the University, continue to hold consultations for 3rd year students with a reduced period of study and 3rd year students of the Faculty of Dentistry, with the aim of preparing students for the 1st stage of the USQE: Step 1 "Dentistry". Associate Professor Olha LYSACHENKO confidently reminded the students of the principles of working on test tasks by searching for keywords. She expertly analyzed situational tasks from content modules 3 and 4, with particular attention paid to the questions from the section “Oral Organs”. The highlighted keywords are in red, and each case study is accompanied by diagrams, drawings, and electronograms, effectively restoring previously acquired knowledge of the discipline. Communication with the applicants mainly took the form of active dialogue. The teachers of histology, cytology and embryology in our department are always pleased to see any student and are ready to give advice on how to solve the problems that arise.