На кафедрі українознавства та гуманітарної підготовки ПДМУ активно впроваджуються продуктивні освітні методики. Минулими вихідними здобувачі вищої освіти першого курсу разом із доценткою кафедри Мариною Жовнір вирушили до столиці, аби глибше зануритися в минуле України, її культуру і традиції в рамках вивчення вибіркового компонента «Українознавство». Ця екскурсія стала продовженням розпочатої у вересні серії пізнавальних екскурсій і творчих проєктів, пов’язаних із Полтавою, її околицями й Україною загалом. Дорога була надзвичайно цікавою, сповненою спілкування, вражень, очікувань і мрій.
Під час подорожі студенти відвідали Національний музей народної архітектури та побуту в Пирогово, де занурилися в атмосферу сільського життя, історії, доторкнулися до унікальності й неповторності українського побуту і вжиткового мистецтва минулих епох.
Родзинкою подорожі став Національний музей медицини. Оглядова екскурсія в доступній формі розкрила основні періоди й теми з історії медицини. Студенти поринули у світ мистецтва лікування в минулому. Вони з трепетом слухали про те, як розвивалися наука і практика лікувальної справи на українських землях від найдавніших часів до сьогодення.
Порадував Київ і своїми затишними вуличками, атмосферою величності й загадковості водночас. На згадку лишилися незабутні емоції та миттєвості, які зафіксували на світлинах. Пошуки креативних навчальних методик тривають.
Elective Course “Ukrainian Studies”: experiences from the trip to the capital
The Department of Ukrainian Studies and Humanities at PSMU actively implements effective educational methodologies. Last weekend, first-year students, along with Associate Professor Maryna Zhovnir, traveled to the capital to delve deeper into Ukraine’s history, culture, and traditions as part of the elective course “Ukrainian Studies.” This excursion continued the series of educational trips and creative projects that began in September, focusing on Poltava, its surroundings, and Ukraine as a whole. The journey was incredibly engaging, filled with conversation, impressions, expectations, and dreams.
During the trip, students visited the National Museum of Folk Architecture and Life in Pyrohiv, where they immersed themselves in the atmosphere of rural life, history, and the uniqueness and distinctiveness of Ukrainian household and decorative arts from past eras.
A highlight of the trip was the National Museum of Medicine. The guided tour provided an accessible overview of key periods and themes in the history of medicine, immersing students in the art of healing from the past. They listened eagerly to the stories of how medical science and practice evolved on Ukrainian lands from ancient times to the present day.
Kyiv also delighted with its cozy streets, combining an atmosphere of grandeur and mystery. The unforgettable emotions and moments were captured in photographs. The search for creative teaching methods continues.