Під час вивчення нового вибіркового компонента «Українознавство» на кафедрі українознавства та гуманітарної підготовки Полтавського державного медичного університету здобувачі вищої освіти долучилися до проходження квесту Полтавою. Аби глибше поринути в українознавчу атмосферу, зафіксувати й обговорити актуальні й нагальні питання формування української нації, полтавців, пам’ятні місця міста, студенти отримали від своєї викладачки – доцентки Марини Жовнір незвичне завдання – квест із покликáннями на історичні локації Полтави.
Інформацію про місцини й час було надіслано в режимі нон-стоп. Завдання кожного – досягти локації якнайшвидше і зробити креативне селфі. Переможцями квесту стали ті, хто відвідав усі обов’язкові пам’ятники і монументи і чиї світлини на загальному голосуванні було визнано найкращими!
На занятті було обговорено особливості кожного із зафіксованих студентами місць, їхню історію, ключові дати, персоналії, розвиток і важливість для традиції міста. Пошуки креативних навчальних методик на кафедрі тривають.
Elective component "Ukrainian Studies": Quest "My Poltava. Selfie Capture"
While studying the new elective component "Ukrainian Studies" at the Department of Ukrainian Studies and Humanities at Poltava State Medical University, students took part in a citywide quest through Poltava. To immerse themselves in the atmosphere of Ukrainian heritage, reflect on pressing questions about the formation of the Ukrainian nation, the identity of Poltava’s residents, and notable landmarks of the city, students received an unusual task from their lecturer, Associate Professor Maryna Zhovnir—a quest featuring historical sites around Poltava.
Information on the locations and timing was provided in real-time. Each student's mission was to reach each site as quickly as possible and take a creative selfie. The winners of the quest were those who visited all the required monuments and landmarks and whose photos were voted the best in a general poll!
In class, they discussed each landmark captured by students, including its history, key dates, significant figures, development, and importance to the city's traditions. The department continues to seek innovative teaching methods.