5 листопада 2024 року аспірантка кафедри нервових хвороб Анастасія Шкодіна взяла участь у воркшопі «Frame by frame», який було проведено фаховою міжнародною організацією Contextual Consulting (Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії).
Воркшоп був присвячений використанню розуміння своєї власної мови та мови інших як втручання у роботі з пацієнтами. Теорія реляційних фреймів розглядає узагальнену похідну реляційну реакцію – реляційне фреймування – як основну навичку, залучену до людської мови та пізнання, необхідну для розвитку гнучких, вільних розмовних навичок та академічного прогресу, а також критичну основу розвитку психологічної гнучкості.
Доктор Сірі Мінг, поведінкова аналітикиня, на цьому воркшопі представила як погляд скрізь теорію реляційних фреймів використовуться у практиці, яка забезпечує функціональне розуміння поведінки в контексті і того, що означає бути психологічно гнучким, на основі наукових доказів.
PhD Student of the Department of Nervous Diseases at PSMU Participates in "Frame by Frame" Workshop: Details Below
On November 5, 2024, Anastasiia Shkodina, a PhD student at the Department of Nervous Diseases, took part in the "Frame by Frame" workshop, organized by the professional international organization Contextual Consulting (United Kingdom).
The workshop focused on using an understanding of one’s own language and the language of others as an intervention in patient care. Relational Frame Theory examines generalized derived relational responding—relational framing—as a key skill in human language and cognition. This skill is essential for developing flexible, fluent conversational abilities, academic progress, and forms the critical foundation for psychological flexibility.
At the workshop, Dr. Siri Ming, a behavioral analyst, presented how Relational Frame Theory is applied in practice, offering a functional understanding of behavior in context and what it means to be psychologically flexible, all grounded in scientific evidence.