Інтеграція навчального процесу: системний підхід зменшує потребу у постійному повторенні

05 квітня 2023
272

На базі кафедри анатомії людини відбулося спільне проведення практичного заняття для здобувачів вищої освіти 6-ого курсу 29-ої групи медичного факультету № 2 «Педіатрія» з освітнього компонента «Хірургія». У ньому взяли участь професор кафедри анатомії людини Володимир Гринь, викладач Володимир Литовка та асистент кафедри хірургії № 2 Дмитро Ситнік. Заняття проведено у 3D режимі з використанням мобільного мультимедійного комплексу «Оніко», укомплектованого VR-окулярами.

Обговорювалися питання поглибленого вивчення освітнього компонента «Хірургія», зокрема, особливу увагу приділено серцево-судинній та дихальній системі. Студенти активно обговорювали анатомічні питання з успішним поєднанням клінічних випадків.

Ознайомлено їх з режимами роботи інтерактивного столу: системною анатомією, топографічною анатомією, діаграмою, регіональною анатомією, мікроскопічною анатомією, режимом рентгенівського випромінювання.

Студенти випускного курсу позитивно вражені використанням VR-окулярів і їхньою функцією пошарового розбору органів та «занурення» у їхні порожнини, особливо цікаво було продемонстровано при огляді будови серця під час його скорочення і можливістю відчуття «перебування» дослідника у камерах серця.

Системний підхід сприяє довгостроковому збереженню набутих знань, зменшує потребу у постійному повторенні, пов’язує отримані знання з реальними клінічними випадками, що підвищує мотивацію здобувачів вищої освіти.