«Буває, що під час роботи з людьми виникають певні неузгодження. Незалежно від того, чи це непорозуміння щодо того, хто що зробив, чи зустріч протилежних ідей, чи переплетення особистих стосунків - конфлікт неминучий на будь-якому робочому місці. Як різні люди, ми просто не завжди вкладаємо однакове значення в одні й ті ж самі слова», - так говорять психологи про подібні проблеми.
21 лютого 2024 р. на базі Полтавського територіального управління Служби судової охорони у Полтавській області за ініціативи психолога управління Юлії Вульвач відбулося інтерактивне заняття «Конфліктне спілкування» для судових охоронців Полтавщини за участі доценту закладу вищої освіти кафедри психіатрії, наркології та медичної психології Полтавського державного медичного університету, керівника Центру ветеранського розвитку ПДМУ, доцента Дмитра Бойка.
Учасники заходу отримали загальні рекомендації щодо уникнення та розв’язання конфліктних ситуацій, засвоїли практичні вправи та техніки для самодопомоги щодо контролю своїх емоцій й психологічної стійкості у критичних ситуаціях. Ці навички дають можливість піклуватися про свій емоційний стан та надати допомогу людям, які знаходяться поряд і опинилися в кризовій ситуації.
A psychologist comes to the rescue
"It happens that when working with people, certain inconsistencies arise. Whether it's a misunderstanding about who did what, or a clash of opposing ideas, or the intertwining of personal relationships, conflict is inevitable in any workplace. As different people, we just don't always put the same meaning into the same words," psychologists say about such problems.
On February 21, 2024, at Poltava Territorial Department of the Court Protection Service in Poltava region, at the initiative of the Department's psychologist Yuliia Vulvach, an interactive lesson "Conflict Communication" was held for court guards of Poltava region with the participation of Associate Professor Dmytro Boyko, the Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology of Poltava State Medical University, Head of the Center for Veterans Development of PSMU.
The participants of the event received general recommendations for avoiding and resolving conflict situations, learned practical exercises and self-help techniques for controlling their emotions and psychological stability in critical situations. These skills enable them to take care of their emotional state and help people around them who find themselves in a crisis situation.