4 грудня 2025 року слухачі циклу спеціалізації та співробітники кафедри післядипломної освіти лікарів-ортодонтів взяли участь у змістовній та надзвичайно корисній лекції, яку провела директорка Навчально-наукового інституту спеціальної та інклюзивної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка професорка Наталія Пахомова.
Темою лекції були «Науково-теоретичні основи логопедії» охопила фундаментальні підходи до вивчення мовленнєвих порушень, етіологічних чинників та механізмів розвитку. Особливу увагу було приділено клініко-педагогічній класифікації порушень мовлення, яка є ключовою у визначенні типу мовленнєвої патології, виборі оптимального корекційного маршруту та налагодженні ефективної міждисциплінарної взаємодії.
Лекція стала цінним доповненням до професійної підготовки наших слухачів та ще одним кроком до зміцнення співпраці між логопедами й ортодонтами у клінічній практиці.
Прес-служба Полтавського державного медичного університету
Trainees and Staff of the Department of Postgraduate Education for Orthodontists Attended a Guest Lecture
On December 4, 2025, trainees of the specialization cycle and staff of the Department of Postgraduate Education for Orthodontists took part in an insightful and highly useful lecture delivered by Professor Nataliia Pakhomova, Director of the Educational and Scientific Institute of Special and Inclusive Education of V. G. Korolenko Poltava National Pedagogical University.
The lecture, titled “Scientific and Theoretical Foundations of Speech Therapy,” covered fundamental approaches to the study of speech disorders, their etiological factors, and mechanisms of development. Particular attention was given to the clinical and pedagogical classification of speech impairments — a key component in determining the type of speech pathology, choosing the optimal correction route, and establishing effective interdisciplinary collaboration.
The lecture served as a valuable addition to the professional training of our participants and marked another step toward strengthening cooperation between speech therapists and orthodontists in clinical practice.