16 грудня 2025 року навчальним відділом Студентського парламенту Полтавського державного медичного університету була організована онлайн-лекція на тему «Кисневі мандри: судинне турне».
До участі в заході був запрошений лектор — лікар-радіолог Микита Таранущенко, який у доступному та структурованому форматі представив розбір судинної анатомії з використанням комп’ютерної томографії.
Під час лекції було розглянуто шлях кисню в організмі людини від верхніх дихальних шляхів і легень до серця та судинного русла з постійним порівнянням класичних анатомічних схем із реальними КТ-зображеннями пацієнтів. Такий підхід дозволив сформувати цілісне й логічне розуміння анатомії людини та принципів її візуалізації на КТ.
Особливістю заходу став інтерактивний формат подачі матеріалу у вигляді «подорожі» всередині КТ-дослідження, що поєднав теоретичні знання з клінічним мисленням і практичною інтерпретацією променевих зображень. Це сприяло кращому засвоєнню матеріалу та підвищенню зацікавленості студентів у сучасних методах променевої діагностики.
Своїми враженнями від участі в лекції поділилася студентка 3 курсу медичного факультету №1 Анастасія Кривоніс:
«Лекція була інформативною та наочною, матеріал подавався послідовно й зрозуміло, а формат “подорожі” допоміг краще структурувати знання та сприяв кращому розумінню КТ- зображень».
Захід продемонстрував ефективність інтерактивного формату навчання, який допомагає студентам краще інтегрувати теоретичні знання з практичною інтерпретацією КТ та формувати цілісне уявлення про анатомію людини.
Online Lecture “Oxygen Journeys: A Vascular Tour” Held at PSMU
On December 16, 2025, the Academic Affairs Department of the Student Parliament of Poltava State Medical University organized an online lecture titled “Oxygen Journeys: A Vascular Tour.”
The invited speaker was radiologist Mykyta Taranushchenko, who presented a clear and well-structured overview of vascular anatomy using computed tomography (CT) imaging.
During the lecture, the pathway of oxygen in the human body was examined—from the upper respiratory tract and lungs to the heart and the vascular system—with continuous comparisons between classical anatomical diagrams and real CT images of patients. This approach enabled participants to develop a comprehensive and logical understanding of human anatomy and the principles of its visualization on CT scans.
A distinctive feature of the event was its interactive format, presented as a “journey” inside a CT examination, which combined theoretical knowledge with clinical thinking and practical interpretation of radiological images. This format contributed to better learning outcomes and increased students’ interest in modern imaging diagnostics.
Anastasiia Kryvonis, a third-year student of Medical Faculty No. 1, shared her impressions of the lecture:
“The lecture was informative and visually engaging. The material was presented in a clear and logical sequence, and the ‘journey’ format helped structure the knowledge and improved understanding of CT images.”
The event demonstrated the effectiveness of interactive learning formats, which help students better integrate theoretical knowledge with practical CT interpretation and form a holistic understanding of human anatomy.