На черговому засіданні вченої ради навчально-наукового інституту післядипломної освіти Полтавського державного медичного університету йшлося про організацію та методичне забезпечення освітнього процесу для лікарів-інтернів з фаху «Дитяча хірургія» та про заходи з покращення підготовки до «Крок 3», про виконання ліцензійних умов науково-педагогічними працівниками кафедр шкірних та венеричних хвороб і післядипломної освіти лікарів-ортодонтів, про видавничу діяльність кафедри післядипломної освіти лікарів стоматологів-ортопедів. Був проведений детальний аналіз перевірки виконання ліцензійних умов даних кафедр та намічені шляхи щодо можливостей кожного співробітника для подальшого виконання ліцензійних умов.
У засіданні вченої ради взяв участь проректор закладу вищої освіти з науково-педагогічної роботи та післядипломної освіти, професор Ігор Скрипник. Він оприлюднив інформацію щодо особливостей розподілу та зарахування випускників 2025 року в інтернатуру. А також у своєму виступі наголосив на посиленні контролю та необхідності активізації роботи кафедр щодо виконання навчально-виробничого плану за підсумками діяльності у І кварталі 2025 року.
На засіданні вченої ради у відповідності з чинним законодавством та рекомендаціями конкурсної комісії ПДМУ обрано на посаду доцента кафедри акушерства і гінекології № 2 доцентку Олену Тарановську.
Прес-служба Полтавського державного медичного університету
Meeting of the Academic Council of Educational and Research Institute of Postgraduate Education: key discussions and decisions
At the latest meeting of the Academic Council of the Educational and Research Institute of Postgraduate Education of Poltava State Medical University (PSMU), discussions focused on the organization and methodological support of the educational process for medical interns specializing in "Pediatric Surgery." The Council also addressed measures to improve preparation for the "Krok 3" exam, compliance with licensing requirements by faculty members of the Departments of Dermatology and Venereology and Postgraduate Education for Orthodontists, as well as the publishing activities of the Department of Postgraduate Education for Prosthodontists.
A detailed analysis was conducted on the compliance of these departments with licensing requirements, and individual action plans were outlined to help each staff member meet these standards.
The meeting was attended by Professor Ihor Skrypnyk, Vice-Rector for Academic Affairs and Postgraduate Education. He provided insights into the allocation and enrollment process for 2025 graduates into internships. In his speech, he emphasized the need for stricter oversight and the activation of departmental efforts to fulfill the academic and training plan based on the results of the first quarter of 2025.
During the meeting, in accordance with current legislation and the recommendations of the PSMU selection committee, Associate Professor Olena Taranovska was appointed to the position of Associate Professor at the Department of Obstetrics and Gynecology No. 2.