Зміна підходів до медичної освіти в умовах надзвичайних ситуацій: викладачі ПДМУ тримають рівень навчання

17 травня 2023
447

На кафедрі внутрішньої медицини № 3 з фтизіатрією розроблено новий інтерактивний навчальний курс з дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини» для студентів-стоматологів, який призначений для використання на освітніх платформах.

Проведення оцінки ризиків щодо освітнього процесу 2022/2023 навчального року спрогнозувало можливе зниження якості навчання в умовах воєнного стану. Для запобігання цим ризикам створений інтерактивний контент та розміщено його на освітній платформі Moodle на сайті ПДМУ.

Упровадженню курсу передувало обговорення та затвердження на вченій раді стоматологічного факультету, отримано схвальні відгуки Гаранта навчальної програми, декана факультету, членів вченої ради.

Результати педагогічного експерименту показують високу ефективність обраного контенту навчання, адже студенти активно включились в роботу, була налагоджена активна взаємодія студентів та викладачів, та найголовніше – збережена успішність з дисципліни та покращилася якість знань!

Сьогодні вже отримано свідоцтво про реєстрацію авторського права на науковий твір «Інтерактивний навчальний курс з дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини».

Досвід упровадження узагальнений у науковій статті щодо наукового-педагогічного досвіду медичної освіти у сучасних умовах. Планується опублікувати роботу в одному з найвпливовіших журналів, який індексується науково-метричною базою Scopus.

Розробників надзвичайно тішить, що цей досвід ініціює упровадження організації самостійної роботи студентів на освітній платформі в усьому нашому університеті.