9 жовтня на базі Центру Життєстійкості Полтавської територіальної громади - безбар’єрного простору для надання психо-соціальних послуг - відбувся груповий захід «Формування навичок самодопомоги» для здобувачів вищої освіти 3-ого курсу 6-ої групи медичного факультету №1 та 4-ого курсу 41-ої м/с групи ОПП «Медсестринство» разом з викладачкою кафедри громадського здоров’я, менеджменту та медичної експертизи Аллою Подвін.
Захід проведений з нагоди Всесвітнього дня психічного здоров’я в межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» та на виконання заходів з реалізації Концепції розвитку охорони психічного здоров’я в Полтавській області на період до 2030 року.
Під час тренінгу учасники опанували ключові навички швидкого реагування на стрес та відновлення ментальних ресурсів. Особливу увагу приділили:
- Практичним вправам для саморегуляції, зокрема технікам «Камінчик», «Сокира» та «Метелик».
- Візуалізації та усвідомленню тілесних відчуттів, пов’язаних із накопиченням стресу, що допомагає краще розуміти та контролювати власний стан.
Захід став важливим кроком у формуванні культури піклування про психічне здоров’я серед майбутніх медичних фахівців.
Прес-служба Полтавського державного медичного університету
Developing Self-Help Skills: Event Summary
On October 9, at the Resilience Center of the Poltava Territorial Community — an inclusive space providing psychosocial services — a group training session titled “Developing Self-Help Skills” was held for third-year students of the 6th group of the Faculty of Medicine No. 1 and fourth-year students of the 41st nursing group (Educational Programme “Nursing”), together with Alla Podvin, lecturer at the Department of Public Health, Management and Medical Expertise.
The event was organized to mark World Mental Health Day as part of the All-Ukrainian Mental Health Programme “How Are You?”, and in accordance with the Concept for the Development of Mental Health Care in the Poltava Region until 2030.
During the training, participants learned key techniques for quick stress response and restoring mental resources. Particular attention was paid to:
- Practical self-regulation exercises, including the “Pebble,” “Axe,” and “Butterfly” techniques;
- Visualization and awareness of bodily sensations associated with stress accumulation, helping participants better understand and manage their emotional state.
The event became an important step toward developing a culture of mental health care among future healthcare professionals.