Сучасні студенти стикаються з високим рівнем навантаження, інформаційного тиску, тривожності та емоційного виснаження. Часто вони приділяють багато уваги результатам навчання, але нехтують власними потребами та відпочинком. 10 жовтня доцент кафедри психіатрії, наркології та медичної психології Павло Кидонь провів інтерактивний тренінг з елементами психоедукації та практичних вправ «Турбота про себе як основа ментального здоров’я здобувачів вищої освіти», який спрямований на формування культури турботи про власне психічне здоров’я, розвиток навичок стресостійкості, усвідомлення власних ресурсів і меж. Тренінг проходив у форматі живої взаємодії та включав коротку психоедукаційну частину про вплив емоційного стану на когнітивні функції та успішність; інтерактивні вправи на усвідомлення власних потреб, ресурсів і звичок; групове обговорення бар’єрів у практиці самотурботи (почуття провини, перфекціонізм, зовнішній тиск); практичний блок — техніки короткого відновлення, емоційного заземлення й розслаблення. Захід проведений з нагоди Всесвітнього дня психічного здоров’я, в межах імплементації Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» та виконання плану заходів з реалізації Концепції розвитку охорони психічного здоров’я в Полтавській області на період до 2030 року.
Прес-служба Полтавського державного медичного університету
Interactive Training with Elements of Psychoeducation and Practical Exercises “Self-Care as the Foundation of Mental Health for Higher Education Students”
Currently, students face high levels of workload, informational pressure, anxiety and emotional exhaustion. They often focus on academic results while neglecting their own needs and rest.
On October 10, Associate Professor Pavlo Kydon, the Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology, conducted an interactive training session with elements of psychoeducation and practical exercises entitled “Self-Care as the Foundation of Mental Health for Higher Education Students.”
The training aimed to promote a culture of caring for one’s own mental health, develop stress-resilience skills, and increase awareness of personal resources and boundaries.
The event took place in a live interactive format and included:
a short psychoeducational segment on the impact of emotional state on cognitive functions and academic performance;
interactive exercises to explore personal needs, resources, and habits;
a group discussion of barriers to practicing self-care (such as guilt, perfectionism, and external pressure);
a practical block featuring short recovery techniques, emotional grounding, and relaxation practices.
The event was held to mark World Mental Health Day within the framework of the All-Ukrainian Mental Health Programme “How Are You?”, and as part of implementing the Plan of Measures for the Concept of Mental Health Care Development in Poltava Region until 2030.