Закрити ×

Опанування практичних навичок здобувачами ІІІ курсу стоматологічного факультету під час вивчення хірургічної стоматології на кафедрі пропедевтики хірургічної стоматології

21 жовтня 2025
87

Після розбору особливостей топографічної анатомії, етіопатогенетичних чинників, клінічних проявів абсцесів та флегмон, прилеглих до нижньої щелепи, здобувачі мали можливість, під контролем доцента Катерини Резвіної, провести перев’язку пацієнта з абсцесом субмасетеріального простору зліва.  

Знання самі по собі не роблять людину фахівцем. Лише застосування знань на практиці допомагає сформувати необхідні вміння та навички, які є ключовими для успішної професійної діяльності. Практика готує студента до реальних викликів, які можуть відрізнятися від ідеальних умов, описаних у підручниках. Під час практичної роботи майбутній лікар стикається з непередбаченими обставинами, що змушує його аналізувати ситуацію, шукати нестандартні рішення та адаптуватися. Це значно розширює здатність до вирішення проблем у майбутньому. Успішне застосування знань на практиці підвищує впевненість у власних силах та компетенціях. Це мотивує до подальшого навчання та самовдосконалення. На фото здобувачі освіти стоматологічного факультету Бородуля Ірина та Остапенко Микита.

Прес-служба Полтавського державного медичного університету

Mastering Practical Skills by Third-Year Students of the Faculty of Dentistry During the Study of Oral Surgery at the Department of Propaedeutics of Oral Surgery

After reviewing the features of topographic anatomy, etiopathogenetic factors, and clinical manifestations of abscesses and phlegmons adjacent to the mandible, the students, under the supervision of Associate Professor Kateryna Rezvina, had the opportunity to perform a dressing change for a patient with a left submasseteric space abscess.

Knowledge alone does not make a person a professional. Only the application of knowledge in practice helps develop the necessary skills and abilities that are key to successful professional activity. Practice prepares students for real-life challenges that may differ from the ideal conditions described in textbooks. During hands-on training, future doctors encounter unforeseen circumstances that require them to analyze situations, find non-standard solutions, and adapt. This greatly enhances their problem-solving abilities for the future.

Successful application of knowledge in practice increases confidence in one’s own abilities and competencies, motivating further learning and self-improvement.

In the photo: students of the Faculty of Dentistry — Iryna Borodulia and Mykyta Ostapenko.

Press Service of Poltava State Medical University