Закрити ×

Проміжне оцінювання лікарів- інтернів - шлях до професійності / Interim Assessment of Medical Interns – A Path to Professionalism

01 грудня 2025
71

На кафедрі сімейної медицини і терапії Полтавського державного медичного університету відбулося проміжне оцінювання оволодіння компетентностями лікарів-інтернів першого року навчання за спеціальністю «Загальна практика — сімейна медицина». Метою оцінювання було визначення рівня сформованості ключових професійних компетентностей та перевірка практичних навичок, необхідних для майбутньої самостійної роботи сімейного лікаря.

Лікарі-інтерни продемонстрували свої знання у форматі  розв’язання клінічних ситуаційних задач, а також під час виконання практичних навичок на клінічних базах. Особливу увагу приділено клінічному мисленню, дотриманню протоколів надання медичної допомоги та комунікації з пацієнтами.

За підсумками оцінювання викладачі надали лікарям-інтернам індивідуальний зворотний зв’язок щодо сильних сторін та напрямів для подальшого професійного розвитку. Така форма контролю дозволяє своєчасно скоригувати навчальний процес і забезпечити високий рівень підготовки майбутніх лікарів.

Вітаємо наших лікарів-інтернів із черговим кроком у професійному зростанні та бажаємо успіхів у подальшому навчанні!

Прес-служба Полтавського державного медичного університету

Interim Assessment of Medical Interns – A Path to Professionalism

At the Department of Family Medicine and Therapy of Poltava State Medical University, an interim assessment was conducted to evaluate the competency development of first-year medical interns specializing in General Practice – Family Medicine. The purpose of the assessment was to determine the level of formation of key professional competencies and to verify the practical skills necessary for the future independent work of a family doctor.

The medical interns demonstrated their knowledge by solving clinical case scenarios and performing practical skills at clinical training sites. Special attention was paid to clinical reasoning, adherence to medical care protocols, and communication with patients.

Based on the results of the assessment, the faculty members provided the interns with individual feedback on their strengths and areas for further professional development. This form of evaluation allows timely adjustments to the educational process and ensures a high level of training for future physicians.

We congratulate our medical interns on another step in their professional growth and wish them continued success in their training!

Press Service of Poltava State Medical University