В межах заходів, присвячених Всесвітньому дню психічного здоров’я, 07 жовтня професор кафедри психіатрії, наркології та медичної психології Лілія Животовська провела інтерактивну дискусію зі здобувачами освіти 3 курсу ОПП "Медична психологія" та лікарями-інтернами Полтавського державного медичного університету на тему: «Психічне здоров’я в епоху цифрових загроз: протидія кібербулінгу». Сучасне цифрове середовище створює не лише нові можливості для спілкування, навчання й роботи, а й нові ризики для психічного здоров’я. Одним із найпоширеніших викликів є кібербулінг. Під час заходу учасники обговорили, як впливають інформаційні перевантаження, онлайн-конфлікти та деструктивні коментарі на емоційний стан людини. Захід включав: психоедукаційний блок: короткий огляд сучасних досліджень про зв’язок між цифровою поведінкою, стресом і тривожністю; інтерактивну частину: аналіз реальних кейсів кібербулінгу, розпізнавання ознак агресії, маніпуляцій і психологічного тиску в онлайні; практичний модуль: техніки психологічної саморегуляції після емоційно травмуючих онлайн-ситуацій, алгоритми реагування (що робити, до кого звертатися, як зафіксувати факти булінгу).
Прес-служба Полтавського державного медичного університету
“Mental Health in the Age of Digital Threats: Combating Cyberbullying”
As part of the events dedicated to World Mental Health Day, on October 7, Professor Liliia Zhivotovska, the Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology held an interactive discussion with 3rd-year students of the Medical Psychology educational program and medical interns of Poltava State Medical University on the topic: “Mental Health in the Age of Digital Threats: Combating Cyberbullying.”
The modern digital environment offers new opportunities for communication, learning, and work, but it also creates new risks for mental health. One of the most common challenges is cyberbullying.
During the session, participants discussed how information overload, online conflicts, and destructive comments can affect a person’s emotional well-being.
The event included several components:
Psychoeducational block: a brief overview of recent research on the connection between digital behavior, stress and anxiety;
Interactive part: analysis of real cyberbullying cases, recognition of signs of aggression, manipulation and psychological pressure online;
Practical module: techniques of psychological self-regulation after emotionally traumatic online experiences, and response algorithms — what to do, who to contact, and how to document cases of bullying.
This discussion emphasized the importance of digital literacy, emotional awareness, and timely psychological support in maintaining mental health in the digital age.