1 вересня 2025 року навчальний рік для здобувачів освіти медичного факультету № 1 (групи 8 та 14) та медичного факультету № 2 (група 4Н) на кафедрі нервових хвороб розпочався з тематичної зустрічі, присвяченої героям-медикам ПДМУ. З початком нового навчального року майбутніх лікарів привітав завідувач кафедри, професор Михайло Дельва, а «Історії справжніх героїв» ПДМУ розповіла відповідальна за виховну роботу доцент Катерина Гринь.
Через реальні приклади самопожертви, мужності та професіоналізму медиків здобувачі освіти усвідомлюють значення служіння людям у найскладніших обставинах. Такі зустрічі та обговорення надихають молодь на відповідальне ставлення до обраної спеціальності та формують моральні орієнтири. Вони сприяють розвитку емпатії, патріотизму та готовності діяти в умовах кризи.
Виховна робота на кафедрі нервових хвороб має на меті формування глибокої поваги до медичної професії та її гуманістичних цінностей, є потужним інструментом формування громадянської позиції майбутніх фахівців.
Прес-служба Полтавського державного медичного університету
Guardians of Life: Stories of True Heroes
On September 1, 2025, the academic year for students of Medical Faculty No. 1 (groups 8 and 14) and Medical Faculty No. 2 (group 4N) at the Department of Nervous Diseases began with a thematic meeting dedicated to PSMU’s hero-doctors.
Head of the Department, Professor Mykhailo Delva, welcomed the future doctors at the start of the new academic year, while Associate Professor Kateryna Hryn, responsible for educational work, shared “Stories of True Heroes” of PSMU.
Through real examples of self-sacrifice, courage, and professionalism, students gain an understanding of the importance of serving people under the most difficult circumstances. Such meetings and discussions inspire young people to take a responsible approach to their chosen specialty and shape their moral compass. They contribute to the development of empathy, patriotism, and readiness to act in times of crisis.
Educational work at the Department of Nervous Diseases aims to cultivate deep respect for the medical profession and its humanistic values and serves as a powerful tool for shaping the civic position of future specialists.